Tuesday, December 28, 2010

Selamat Tinggal Pusat Tuisyen al-Amin

Huhu...tengok tajuk entry ni macam sedih gile kot. Yeah...begitulah bunyinya mood aku hari ini, mengucapkan selamat tinggal dan salam terakhir kepada cikgu2 dan rakan2 kat Pusat Tuisyen al-Amin, yg sebulan ni dok sebuk berulang-alik krn ingin menimba ilmu, dan tak mahu biarkan otak aku ni berkarat disebaban cuti yang agak lame.Huhu. Yup, otak aku ni kalau dibiarkan rehat lame-lame mau lemau. Jadi, inisiatif aku mengambil tuisyen pada waktu cuti ini adalah sebagai persediaan untuk melangkah ke tahun hadapn. Bak kate org, biar enjin tu panas dulu, baru boleh drive dngan selesa...ye takk??

Ape-ape pun, aku nak ucapkan ribuan terima kasih dekat cikgu-cikgu yang baik hati nak mengajar kitaorang selama sebulan ni. And...to kawan-kawan sekelas...best gile kott sekelas ngan korang! Tahun depan aku dah tak pergi sane, tapi..aku sentiasa berdoa agar Allah pertemukan kite lagi. Aku akn ingt semua bebudak kelas a yg comel2. Comel2 je..takde hensem2 sebb semua perempuan.Hu~ Walaupun hanya sebulan, kesannye mendalam dekat aku.

Hari tu, mase mula-mula setat tuisyen, rase cam lame sangat sebulan tusyen dekat situ. Tup.Tup. Hari nih dah hai akhir. Sekejap je.. aish..rase macam nak sambung tuisyen kat situ lagi. Best.Dan lagi dua tiga hari, dah nak pulang ke maktab. Uwaa.. aku sambut New Year dlm bas lah tahun ni. Aish...sedih gile kot. Takpe-takpe.. tahun depan dah takleh main-main dah. Kena serius balik...*mood serius* SPM!

Mane2 yang nampak aku macam tak serius tu, tegur-tegur la ekk..hehe. membantu kan amalan mulia.

Okaylah..chiow...ambo nk tgk cte Mary Stayed Out All night dekat astro nieh. Power tak?? Dh kuar dekat Astro! Episod bape ntah...

No comments: