Thursday, December 23, 2010

Pemilihan lagu..huhu

Setelah berasakan blog aku ni agak sunyi, aku membuat keputusan untuk meletakkan lagu supaye nanti kalau adelah readers2 yang datang, tak rase bosan sangat :) Bagus kan aku ni, huhuhu memikirkan kebajikan pembaca2 aku yang comel-comel tu :) huhu. Tapi, disebabkan aku tahu ade sesetengah readers yg tak beape suke kalau2 buke blog, terus keluar lagu (yelah..tibe2 lagu blog aku ni ganggu lagu yg dorang tengah dengar, susahlah..huhu) aku ambil lagu yang tak hardcore dan harsh sangat.Huhu..

So...setelah melalui proses penapisan dan pendengaran beberapa kali oleh aku sendiri, mengikut kesesuian pembaca dan aku juga...lagu yang telah dipilih adalah..... CN BLUE - Love light. So, ape pendapat korang dengan lagu tu? Bagi aku lah, lagu tu tenang je..sebab tu lah lagu tu dipilih antara banyak-banyak lagu kat luar sane tu.Huhu..



Sebelum letak lagu tu, ade jugak test lagu Jay Park - Nothin' On You tapi tak jumpe yang best kualiti, jadi aku memilih dengan muktamad lagu CN Blue.



Enjoy!

No comments: