Friday, December 24, 2010

Bile mood hilang...

Anda suke tak, bile anda nak pergi shopping, ingatkan hari ni shopping mall tu lengang tapi rupe-rupenye tak?Penuh gila sampaikan berlaga-laga troli semua and barang-barang yang anda nak pun habis sebab org lain dah dapat dulu :( Lepas tu, ade pulak yang mak cik-mak cik ni dok tengok je ape yang korang beli, lepas tu turut membeli barang yang same. Apa motif dia huh? Serabut gile kowt. Aku? Demm tak suke!

Penah tak benda-benda kat atas tu terjadi dekat korang? Alkisahnya, semalam aku and family keluar untuk bershopping barang-barang sekolah sebagai persediaan nak balik ke maktab disebabkan cuti yang dah semakin pendek itu, dan aku juga perlu menghabiskan tuisyen yg tinggal lagi seminggu (cam malas gile kott...) Jadi, hari yang bertuah yg telah dipileh adlh hari Jumaat.Huhu. Sampai-sampai je kat shopping mall tu aku memang terkejut gile lah, ramai sangat-sangat orang yang bershopping semalam, sampaikan semua fenomena yang aku sebut dekat atas terjadi dekat kiteorang sekeluarga. Aish..tak suke!

(Foto ni takde kena mengena)

Disebabkan telah terjadi fenomena2 di atas, kami telah berkunjung ke dua shopping mall semalam.Biasenye lepas melawat(sesuai ke term ni?..haha) satu shopping mall kami terus balik. Tapi semalam tak. Disebabkan barang2 mahal, kami sanggup ke shopping mall sebuah lagi yang menawarkan harga yang lebeh murah.Huhu. Berbaloi lah..sebab shopping mall yang kedua tu memang murah pon.

Tapi, seriusly, memang aku tak suka gila kalau time aku shopping ada orang ramai2. Tak de privasi langsung. Aku lebih sanggup tak pergi waktu shopping mall tu sale, sebab senang nak membeli. Hehe. Kalau ade ramai je, terus hilang sikit mood nak bershopping, ala sikit je.Haha. Tapi, secara jujurnya, memang aku ni tak suka membeli-belah! Dari rumah tu memanglah bersemangat bile dengar nak keluar shopping. Tapi bila sampai kat tempat shopping ni, terus aku tak de mood nak pilih. Kenapa ekk? Aku pun tak tahu. Kalau korang tahu kenapa boleh bagitahu aku tak ape masalahnya aku niey? Geram betul bile jadi macam tu.

Tolong aku ehh...

No comments: