Wednesday, December 22, 2010

Esok - result PMR adek!

Haish...sekarang dekat rumah atok. Tunggu papa tak datang-datang ambik lagi. Tak datang lah tu malam ni. Huhu. Takpe, takpe Taulah aku nak buat ape...hehe. acece..gurau je. Oh...aku baru lepas call papa. On the way :) Nice!

Okeh...sekarang meh kita bergerak ke teraju utama post ni PMR. Aku pasti dan sangat2 pasti yang readers2 and followers ramai yang sudah menempuh pepriksaan ni, termasuklah aku ataupun, yang bakal menempuhnya nanti. Takpe, jangan cuak, tak susah sangat pon (memanglah..dah lepas kan :) buatnye tak, cuak jugak)

Esok 23 Disember 2010, so hilanglah debaran-debaran di dada-dada pelajar tingkatan 3 2010 kerana keputusan PMR 2010 akan diumumkan secara rasmi esk dan salah seorangnya adalah adekku sendiri, Nabila. Aish.. macam mana lah result adek esok. Insyaallah, boleh lah tuh... Aku yakin dia pasti boleh. Dia kan adek aku. haha.. sorry, terover sedikit yaish..perlu megcover diri nieh.

Ni lah adik aku. dan foto ini di grab dekat facebook nya.

Good luck yea dik!

No comments: