Thursday, December 16, 2010

Contest gambar kenangan sekolah dulu-dulu :)

Malam semalam, mase tengah seronok berblogwalking, tiba-tiba aku terjumpa satu blog ni, iaitu blog >>cikida<<. Yelah, sebagai seorang blogger yang tak berapa nak popular ni, aku lawat lah banyak-banyak blog nak tengok cara-cara diorang berblog. Tiba-tiba, aku go through contest yang dianjurkan oleh cik ida ni.Aku yang sebelum ni tak pernah join mana-mana contest sebab tak sempat, tiba-tiba tergerak hati nak join sekaki, disamping melengkapkan kejayaan aku buat post yang keseratus nie...ecece.Nampak sangat x post bnyak kan. And, aku juga, nak merapatkan hubungan antara bloggers-bloggers lain. Mesti seronok kan? hehe..

Oh ya, kalau anda nak join contest ni, sila klik kat gambar ekk


Marilah kita sama-sama join...okay...:))

Baiklah.Ni lah gambar yang aku pertaruhkan untuk pertandingan tu.Emm...tak menang pun takpe, asal aku dapat ramai kawan kan...


Nama sekolah : MRSM Pasir Tumboh
Tahun: 2009
Actually, ni gambar aku tahun lepas, time tu tingkatan tiga.Kiranya ni geng akulah.Aku suka sangat gambar ni sebab semua kawan-kawan rapat aku ada. By this year, kitaorang dah tak bersama dah, sebab masing-masing pergi ke MRSM lain. Tapi kitaorang tetap rapat.

Okaylah...selamat judging!

1 comment:

ucu rose said...

mkch tow sbb sudi join contest ida...
ida ade follw awk yg ke 7 sbg tnda mkch ida...
ida dh cek dh,semua ckup lgkp..mkch bnyk tow...

keep in touch ble dekt ngn dteline ok dear?

GUD LUCK!!!!