Saturday, December 4, 2010

Ape yang perlu....

Dah beberapa hari aku tak mengupdate blog.Almaklumlah, tengah sibuk bertusyen, jadi tak sempat-sempat nak online pun.Hinggakan notifications dekat Facebook berlambak-lambak, tak penting pun sebenarnya, membuatkan aku malas nak cek semua notifications-notifications tersebut.Hehe.Oh ye, tengah-tengah musim hujan sekarang ni, mesti korang semua rasa sangat malas untuk membuat apa-apa kan.Samalah macam aku! Kadang-kadang rasa malas je nak bangun dari katil, nak berselubung je dalam selimut, tidur puas-puas macam binatang-binatang yang sedang berhibernasi pada musim sejuk nun jauh di Eropah sane tu..best kowt.Hehe

Oklah.Baru-baru ni, aku ada baca beberapa artikel berkenaan macam mana nak popular kan blog kita.Huhu..yelah, blog aku tak popular pun, jadi, aku kenalah belajar, ambil sedikit-sedikit tips2 dari blogger yang berjaya untuk menulis blog yang menarik.Huhu.Okay.Okay.Aku mengaku, memang aku jarang update blog dan aku jugak jarang berbicara tentang topik yang menarik.Hehe.Idea kering.Lagipun, aku bukanlah jenis blogger yang suka tulis-tulis ala-ala gedik tu.Boring, tu bukanlah diri aku yang sebenarnya.Tapi, bagi aku, tak ramai followers pun tak apa, asalkan aku bebas mengeluarkan buah fikiran aku :)

Dan.Dan lagi...aku perlu memperbanyakkan gambar dalam post aku.Betul tak? Barulah pembacaan tak hambar.Hehe

No comments: