Friday, December 17, 2010

Kawan-Kawan :)

Sepatutnya, dah lama entry ni ditempek dalam blog aku ni. Tapi setiap kali nak tulis mesti tak ingat entry-entry yang dah dirancang awal-awal dekat rumah :). Aku tak nak cakap banyak pun dalam entry ni, tapi aku nak letak gambar lah.Gambar-gambar ni tlah diambil sewaktu aku pergi melawat kawn-kawan aku yang rmai dekat MRSM Pengkalan Chepa nun, awal cuti hari tu.Disebabkan aku dan beberapa orang rakan lain dapat cuti lebih awal, jadi kiterang pun buat keputusan pergi lawat diorang...hehe.

Diorang yang bakal-bakal ditempek wajahnya dalam blog aku ni adalah kawan-kawan rapat aku.Sayang korang ketat-ketat!!!



Bestfriend forever!


Kami kelihatan sangat comel dalam gambar nie! 


We shared great moments together, aint we?


Budak-budak laki kat belakang aku tu pun kawan baek aku gak tuh!


Bestfriend and best table mate for 2 years! Missing you, Ima!









Aku merindui kalian sangat-sangat :(

No comments: