Friday, November 19, 2010

Saya baru habiskannye ;)

Assalamualaikum...ape khabar semua? Arrgh...sudah dua hari aku tidak mengupdate blog.Rindu..tapi tak tahu ape nak tulis and tak sempat nak tulis! Hee~ Almaklumlah, aku selame dua hari nie dok sebuk menghabiskan cerita Korea tajuknya Playful Kiss.Akhirnya..habis jgak.Tak bestnye rase! Kesah dieorang mane boleh habis! Ish..tapi takpelah.Jap.Jap.Aku nak menampal gambar jap...


Ha...ni lah ceritanya.Best.Bagi aku best lah citer ni.Its about how determined that girl, Oh Ha Ni(Jung So Min) nak dapatkan first love die iaitu Baek Seung Jo(Kim Hyun Joong - oppa faveret aku tuh) walaupun rintangan byk and sgt2 comel.Lagipun si Baek Seung Jo seorang yang sangat-sangat cold dan kalau kita tengok pun geram gak sebb dy buat dia sangat-sangat lah emotionless dan klau dia nak ckp sesuatu, dy sangat-sangatlah ikhlas dekat Ha Ni tuh.Tapi...mereka sangat comel.

Oh..kalaulah ada antara readers sekalian ingin menontonnya, senang je..pegi je kat Youtube dan search Playful Kiss tak pun pegi kat Mysoju.comkat sini tajuk dia Mischievous Kiss.Tapi aku just tengok kat Youtube sebb laju dan tak susah nak tunggu (bergantung juga pade line yang anda guna eek).Aku tak tahulah readers ni suka Korea ataupun tak...tapi kalausape2 yang masih pelik kenapa ramai sangat org sukakan Korea, saya boleh syorkan anda tonton cerita-cerita Korea.Tapi kalau malas nak tunggu yg drama episod panjg berjela-jela tuh, mulakan dengan movie mereka dulu.

Okay lah..saya nak sambung menampal gambar2 :)

Saya sukakan scene nie!

Dan Kim Hyun Joong sangat comel dalam nie.

okaylah..bye.bye

No comments: