Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidil Adha :)

Alangkah bahagianya saat ini klau aku sedang wukuf di padang Arafah dan kemudian turut bersama-sama dengan jemaah haji dari seluruh dunia mengerjakan ibadah haji.Insyallah..satu hari nnti pasti aku ade peluang untuk berbuat demikian.Bahagianya.

Oh!...lupe pulak aku ade pembaca!(Snap back to reality)..klau xde pun takkanlah aku nak berangan tak sudah-sudah kan??

Apa khabar pembaca semua? Aku? Alhamdullilah...masih diberi kebenaran dan kebebasan oleh Allah SWT untuk bernafas di muka bumi ini.Kalaulah tibe-tibe satu hari nanti, saat aku bangun dari tidur, rupa-rupanya, aku bukan lagi di dunia ini, bagaimana? Ahh..takut aku untk memikirkan perkara-perkara itu sebenarnya.Andai takdir Allah SWT mengatakan bhw kehidupan aku hanya sampai di situ, aku redha dan berserah.

Ahh...kenapa pule aku bercakap tentang kematian nie? Kembali kepada tajuk asal kita ehh..dah.dah.kali ni, aku xkan tulis ayat mcm aku ckp laju-laju.Nampak mcm tak matang.Heee...sekarg ni nak berlakon matang lah pulak :D.Usaha ke arah kematangan tak salah,bukan???

Saat aku menulis entry ni, sudah pukul 1;25 pagi 17 Oktober 2010...maknanye...sudah masuk Hari Raya Aidil Adha pun.(Menjenguk ke luar tingkap..mana tahu ade yang sedang mengheret lembu kesayangan :)) Jadi...khas buat pembaca semua, Selamat Hari Raya Aidil Adha, semoga hidup ini sentiasa dikurniakan kenikmatan olehnya.Bersyukurlah dengan apa yang ada untuk kita.

Salam.

No comments: