Sunday, June 6, 2010

Two exciting humans

Hari yang sangat-sangat membosankan.lalala~.Hari ini aku hanye menghabiskan mase dgn membaca belOg dua org makhluk Allah yang hidop mereka tersngt exciting!ngee~(mereka adalah siblings ekk..harp maklum)Apa yang exciting sngat tentang hidup mereka? Fist of all...blog dowrank sgt cantk and MENARIK.Dengr aku ckp menarik....Mgkin ramai dh kenal dengan si pemblog due org nie kerna merka mmg terkenal dlm dunia blogging dan photography(Aizul's doing photography).Mereka adalah Irine Nadia Marcello and Aizul Marcello (sile bace belog mereka http://www.irinenadia.blogspot.com-irine  and http://www.aizulmarcello.blogspot.com-aizul). Aku cukup2 tertarik dgn taktik dan teknik fotografi Aizul.Gambar-gmbr yang dihasilkan oleh beliaw sgt2 BEAUTIFUL.
Dan mereka juga sangat-sangat pandai berblog dan menarik perhatian pembaca.No wonders the got many followers.ngee~ Aku juga menjd slh sowank drp pemint2 blog mereka.huhuhu.Setiap isi post mereka pasti disertakan dengan gambar yang sangat CANTIK.Aww....I wish I too have photographer...hehe.
Oklah....sudah bnyk yang aku bebelkan tentg merk.Mgkn para readers sekalian boleh read sdn diaorang punye belog ekk.Oh ya...mari aku ceritakan aktiviti aku arie nie...ahahaha...ari ni aku bangun agak lewat disebabkan semlm aku tDo pukul lime lebey disebbkn terlalu ADDICT dengan Internet sehinggakan sakit pinggang dan mata.hehe.Kemudian, aku trus duduk termenung, bwu aku teringt arie ni adik aku yang form3 bru balik jd aku trus berkejaran keluar dari bilek sbb nk smbt dy.(dy tgah mkn ekk waktu tu) dyier melihat aq dgn muka pelik(yelah...rmbt kust masai sumer tu ekk)...kemudian aq terus ke bilik air utk membersihkan diri dengn sgt wangi AWW...~haha..memndgkn papa ade weDdIng PHOTOGRAPHY arinie...make me and siblings including mama hARUS ke kedai(iaitu cybercafe) bg mengelakkan keboringan thp melampau kat rumah and apabila di kedai..memg aku hanya membaca blog mereka...huhu~

No comments: