Wednesday, June 9, 2010

Awww..Corby

Aish....mengantuknya aku.Haha...wlaupn begitu, aku masih belum mahu menglh dgn komputer ini.ngeee~ Oh...aku harap miracle can happen dan bawa aku balik ke hari Jumaat lepas supaya cuti aku tetap panjng!..hehe..Oh ye...aku masey mahukan CORBY ituw!! Walaupun dh berkali-kali family aku persuade supaye lupekan sajelah Samsung pnyer brand..aku tetap x boleh! I fell in love with its design.
                    ^Oh inilah keiinginanku.Aku maw ituw! Cintaku padanya tidak blh dihlgkan..uhuhuhu.Cewah..berkobar-kobar plak aku nie.Yang penting...aku maukan Corby ini.Ia sgt ringan..sehinggakan...umm..sgt ringan lah ekk dan aku mahukannya!Designnya sgt cantik,menarik,tertarik kau memg da bomb....ape plak yg aku menggila ni...hehehe.sowi2..ampun kak,ampun bang,ampun nek,ampun datuk...kerana aku terlalu gilakannya..sehinggakan..aku sendiri menjadi gila...oww..
oh tidak..aku masih waras.kalau x..tidklah pula aku dpt menulis blog ini.ngee~
okaylah...reader...habis setakat sini kegilaanku.doakan aku dpt Corby eik..hehe.

No comments: