Tuesday, June 8, 2010

GC and Jodoh.

Kenapa aku kecewa dengan Google Chrome? Gara-gara ia telah membazirkan mase aku dengan sangat bnyk dan aku sngt kecewa =( Semalam, aku sudah hmpr menulis keseluruhan cerpen di dalm belog aku yg satu lagi (www.tinta-kasih-najwa.blogspot.com) sehinggakn aku tdo hampir pukul 4pg and scare rbe2 post tu hlg dsbbkan Google Chrome ttbe NOT RESPONDING!!! huuuu~ Kalau anda semua mnjadi sy, apakah perasaan anda? tentu sgt2 sedih.Bukan seng aq ingn menghbskan mse memerah otak memikirkn ayt2 yg sesuai utk menulis cerpen itu dan Google Chrome seng2 menghilgkannya! Huwaa!
Oklah...aku sudh penat bersdh dgn GC.aku ingin bertanya pembaca sekalian...pernhkan anda terfikirkn tentg JODOH? Mgkn aq msh tertlalu menth utk berbicara soal ini nmn tdk dinafikan...aq juga sering terfkrkan soal bnda ni.Knp? aku pn x tahu...mgkn dsbbkan hormon yg sdg mengkat dewase kowt...hahaha (alsn klise...ngaku jelah..) Cakap pasal jodoh...sbnrnye aku terfikir krn aq sering terlht kwn2 aq skrg ni...sgt2 sibuk mencari jodoh mereka (mksd aku couple lah)...Emm..ape faedah couple pn aku x pasti.Yerp memg diakui...kite ingn disyangi,dbri perhatian dan sumer tu.Tapi...perlukah? Bagi aku..buat mase sekrg ni...ksh sayg dr ibu bapa aku sudh memadai buat aku.Mereka tak pernh kurg mencurhkan ksh sayg buat aku.Aku bukanlah anti couple tapi mmg sudh menjdi prinsp aku...Study is my first priority.Biarpun aku study gtu2 je.ahaha.
Aku teringt kata2 HEA Pasir Tumboh, Ustz mat daud, kata beliau, x slh kita meminati seseorg itu.Minat...cuma mint tdk membawa sbrg dosa.Andaikanlah anda cop seseorg yng anda minat itu sbg calon psgan anda suatu hari nnty tdk slh.Begitulah bnyi nsht beliaw yg bagi aku sgt2 berguna and BETOOL.huhuhu.Aku bersetuju dgn beliau.ngee~
Baiklah...ku rasekan sampai situ shjlah aku membebel pasal jodoh ni.Kalau para pembace ingn perbetulkan perspektif aku ni ataw anda ada sbrg komen, jgn segan2 drop comment anda yang sgt menawan ituw kedlm box comment ek...ek..ek..hehehe.Aku sgt2 menghargai readers yg mmbri comment...Aww...~

No comments: