Wednesday, September 8, 2010

Raye datang lagi :)

'Oh....raye kembali lagi'!

Alamak....lupe lak..Assalamualaikum semua.Apa khabar? Harap-harap korang sehat ea.Yelah..raye-raye ni klau tak sehat tak best pulak..(aku? Alhamdullilah..bru jek baik demam..hehe :)).Oh ye korang-korang sume..maaflah dah lame tak update blog kesayangan akuh nie..kalaulah blog ni boleh cakap...dah tentu dy marah-marah dekat aku an.an.hehehe

Sooo....korang sume dah siap shopping untuk raye? Aku??? Setakat ni dah lah..haha.(klaulah ade bnyk mase lagi utk membazirkan uang-uang tersebut yek!) Lagipun aku dah penat nak shopping.Anda semua perlu tahu yek yang aku sangat MALAS kalau bab2 shopping.UhOh jangan terkejut ye kamu-kamu.hehehe.Tapi untuk raye ni aku adelah spentkan mase byk2 untuk shopping.(Aku juga mau kelihtn fabulous pagi ituw!) Lagipun skali dlm setahun je pun.hehehehe

Uh....ape warne korang tahun niey????? Aku??? Nak tahu mane satu?? hehe.. Okaylah..officially pagi raye..wane kelabu.Grey ROCKS! hehe..betullah..dah mcm batu.kan.kan.kan.Tapi aku tetap luv baju aku..n for dinner..purple..ntah lah I didn't expect anything for this raye.Best ke..x best ke..Accept jer lah kan.Lagipun sume benda dh ade..hehe (Except handbag...tak sempat dow nak bli)

Anyway...aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..Maaf zahir & batin.Doakan kejayaan aku dan kehidupan aku gak..n sentiasalah follow hidup aku.

No comments: