Thursday, December 8, 2011

OH YEAH! hahaha... Seriusly, sangat suke ngan perkataan tu sekarang. Aku pon tak thu kenape. Kyaahahaha~    What am I doing now? Of course lah, mate ni tak lekang2 dari Korea kegemaran ku ituw. Hehe. Sory.Sory sumer org...memg saye tgah obses. Hehehe..

But now, I feel clueless. NAK KERJA KE TAK NI?? Haha. Seriusly, hati rase gile2 nak kerja. cam like..oh my god, I really have to work after SPM. Tapi, bile pikir balik...ala..nape nak keje, like Najwa, ko dah 5 tahun x der full day nak duk rumah, saje2, goyang kaki, gosok2 kucing kesayangan, bukak Youtube, tonton Korea, like you had been holding everything inside kann? Haha. Sekarang terase giler CONFUSE.

Tibe2 semalam, dpat plak ideagile kejadah ape ntah..tetibe rase cam..aish, kalau jadik teacher kat skolah rendah dlu pon owkey gak. Jadik cikgu ganti. Dlam hati cam..what? Najwa, seriusly, pandai ke kau mengajar. Tapi, aku tak kire. Aku nak jugakkkkk! hahaha. Saye sangat gile sekarang.

Dah tu, sekarang..sibuk pulak nak mengabiskan semua reality shows korea yang banyak dan bertimbun2. Tapi buat mas ni, aku fokus kat Infinite lah. Infinite dah cam sebati gile ngan aku. Kyeeee~ Diorang sangat2 CUTE, COMEL, MANLY, HANDSOME and segale word2 yg best kat dunia ni untuk dorang. Haha. Gile.

Okeyhlah..readers, aku dah kekeringan idea. Let me share you guys some pics. enjoy!

Ni lah Nam Woo Hyun... hehe

No comments: